sobota 16. januára 2016

Andalusia

Látky mi prišli pred ôsmimi dňami a dnes už hotový quilt darujem kamarátovi k narodeninám, približne počas zverejnenia tohto článku  :)


Látky: kolekcia Andalusia od Red Rooster Fabrics
Rozmer: 143x187cm
Výplň: termolín 80g a mikroplyšová deka na spodok

Látky som vyberala podľa interiéru. Myslím, že táto kolekcia bola naozaj vyrobená pre nich ... dokonalá! Nezvykneme si darovať takéto veľké dary, preto som vybrala klasický a overený štvorčekový vzor, ktorý je milostivý k spotrebe látok.




Veľké meandre vyzerajú fantasticky  a quiltujú sa pomerne rýchlo a ľahko.


Bez štítka by to nešlo :)


Ku quiltu som stihla ušiť aj 2 vankúšiky.

A som nadšená: na všetko, čo vidíte, som spotrebovala 4,4m látky šírky 110cm, a to mi ešte ostali odstrižky na nejaké drobnosti. Pre seba (pre budúcnosť) a ak chcete aj pre vás, spisujem:
Štvorce som strihala 25x25cm a počítala som:
Na quilt: 10 vzorov kolekcie, z  8 vzorov po 30cm, z 2 vzorov po 50cm - t.j. celkovo na 48 štvorcov
Na lemovanie: 60cm vybranej látky (lemujem 8cm pásikom preloženým na polovicu, potrebujem 7 dĺžok, t.j. 7x8=56cm)
Na vankúše: 2 vzory kolekcie po 20 cm

Celkovo nákup:
  • 6 vzorov po 30 cm (každá na quilt na 4 štvorce, ostali mi 5 cm pásy)
  • 1 vzor 50 cm (na quilt - 8 štvorcov) - veľké tmavé kruhy na svetlom
  • 1 vzor 50 cm (25 cm na quilt na 4 štvorce, 20 cm na vankúš)  - svetlá vzorovaná
  • 1 vzor 70 cm (50 cm na quilt 8 štvorcov, 20 cm na vankúš) - tmavá vzorovaná
  • 1 vzor 90 cm (25 cm na quilt na 4 štvorce, 60 cm na lemovanie, ostala 5cm na farebné pásy vo vankúšoch ) - tmavomodrá
Musím pochváliť nákup u Katky v Modern Patchwork! Katka má nie len nádherné látky, ale  reže rovno podľa pravítka, takže môžem počítať s každým centimetrom nakúpenej látky! Preto som sa odvážila z látok, kde som potrebovala čistých 50 cm, aj objednať 50cm - bez ďalšej rezervy. A nemala som žiaden problém!


Všetko spolu :


Takže Oliver, všetko najlepšie :)
                                                                                 Marta

8 komentárov:

  1. Krásny quiltik. Ako vždy tvoja precíznosť, dotiahnúť všetko do detailov mu dodala ešte viac elegantnosti. Ahoj Martuška pozdravujem a prajem krásne dni.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Marti, zase nádherná deka - asi platí "v jednoduchosti je krása"! A je to takhle výběrem krásných látek i vzoru luxusní pánská deka!
    A rozpis a spočítání spotřeby se určitě hodí, musím si to opsat...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Marti, jsi fantastická kamarádka, dáreček nádherný !! Doufám, že jste narozeniny i patřičně oslavili :-)) Krásnou neděli ♥ Hana

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Marti, naozaj dokonalé... a súhlasím s Dana K. "v jednoduchosti je krása"... celý quilt nesú kvalitné a elegantné látky... samozrejme aj precízna práca. S nákupom v Modern Patchwork mám aj ja veľmi dobré skúsenosti...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Už jen ten název je úžasný... a pak jsem uviděla tu deku... nemám slov, je to nádhera!
    Marti, měj hezký den, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Marti, nádherné, obdarovaný musel byť neskutočne milo prekvapený. Nádherná práca aj výber látok!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pekné ako vždy...Ala

    OdpovedaťOdstrániť