streda 24. septembra 2014

Mill Book Series 1852

Jemne starodávna a luxusná ...

Dlho som uvažovala nad prešívaním, kvôli vzorovaným látkam, ale nakoniec som spokojná, že som vybrala pierkové kruhy - po prvom prešitom kruhu som síce krútila hlavou, že som to pohnojila a mala som tam hodiť komplet meandre, ale keď som prešila posledný kruh, položila deku na zem a konečne to videla celé, povedala som si waw, tak to je ono! Veru  niet nad ten príjemný pocit spokojnosti s vykonanou prácou :)

Látky: Mill Book Series Circa 1852 od Howarda Marcusa
Výplň: 180g termolín a česká bavlna na spodok
Rozmer: 225x160cm









Ďakujem za nakuknutie a krásny večer všetkým !
                                                                                 Marta

19 komentárov:

  1. Zírám, co s Beruškou dokážete. Nádhera. Krásný podzim přeji. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Marti, deka je úžasná. Perfektne quiltovaná a zo štvorčekov si vykúzlila zaujímavý celok.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je nadherna.. Ja by som brala aj tu rubovu stranu...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nááááádhera. nevím, jestli mám dřív obdivovat kombinaci barev, nádherný vzor nebo snové prošití. Jsi borka největší. Deka je naprostý luxus!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jenom zírám. Neskutečná krása. Ušití i prošití - a je veliká.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vůbec nerozumím tomu, co píšeš Marti, ale vidím neskutečnou krásu.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ďalšia kráska do tvojej zbierky, alebo sa niekto potešíííí?...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Paráda...vždy niečím prekvapíš...Ala

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Luxusní, přesně jak píšeš :-) opravdová kráska ♥ Pa Hana

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ďakujem krásne :)
    Marienka: už niekoho teší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahoj Marti, deku jsem obdivovala u Bellet, sem jsem nějak nedošla, tak musím alespoň teď. Je nádherná, skvostná, dokonalá! Jsi strašně moc šikovná a velký dříč!!! Děkuju za pochvalu u mně. Neboj, určitě k tomu tvá dcera také dojde. Tak jako jsem já dávno patwork nemusela a teď musím, chci a je mi líto, když nemohu ke stroji sednout, však to znáš... Ü dcery to přišlo podobně, naštěstí jsem měla nápad věnovat jí mou Janomku, když jsem si kupovala Pfaffa, sice jsem já musela déle šetřit, když jsem předchozí neprodala, ale nelituji toho. Myslím, že je skvělé, když mmáme my holky tvůrčí koníček, u kterého se realizujeme, odreagujeme. Přeju ti, Martičko, krásné dny, ať se ti daří!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Marti, ty tvoje deky jsou naprosto dokonalé. Jsou to přímo umělecká díla a já jen zírám :-)) Moc zdravím Anny

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Супер! Просто и классически стильно.

    OdpovedaťOdstrániť