sobota 20. júla 2013

Etchings - veľké finále ... alebo Kúsok neba

Top som ušila takmer pred rokom a už vážne hrozilo, že mi z neho v skrini ostane len kostra ...

Pôvodné plány zložitého prešívania som, múdrejšia o ročné skúsenosti, pozmenila na obyčajné menadre. Vypravila som deti na prázdniny k babkám a pustila sa do toho ... a už je hotovo :)

Látky: kolekcia Etchings od Three Sisters pre Moda Fabrics, spodná látka Choice Quilt Back 108''
Rozmer:  217x217 cm
Výplň: vatelín 80 g/m2


V celej kráse ...



Spodná látka má maličký vzor, minimálne viditeľný. Prešívanie na nej vynikne oveľa viac ako na vrchnej strane. Aj z tohto dôvodu som zložité prešívanie zavrhla. A tiež si pamätám, ako Marika párala prešitie lemu - z tohto istého dôvodu :)  Som s týmto rozhodnutím veru spokojná ...


Spodnú stranu som preložila vzorovaným pásom - keď došijem podušky, môže sa zastielať aj takto, s preložením ...




V septembri 2013 deka dostala aj vyšívaný štítok:


Nakoniec netradične - kuk do spálne :)



Ďakujem za návštevu a krásny víkend želám ! :)
                                                                                 Marta

28 komentárov:

  1. Tak to je absolutní nádhera, musím ještě jednou projít předchozí příspěvky a pokochat se, jak vznikala. Meandry jsou prostě vděčné a všem se moc líbí. Já ale nejvíce obdivuju lem a tu zadní stranu s vloženým pruhem. To je ta pravá třešnička na dortu a deku to pozvedlo ještě o 1000%. Mám se ještě co učit..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ... sadam na rit :-) ... je naaadhernaaa ... lem nema chybu ... presivanie super ... no proste dokonala :-) ... tak nech ti dlho robi radost a hreje ... :-) D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jé Marti, taková krása .....a ten lem co musel dát práce, no jsi prostě borec!
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nádhera, nádhera, nádhera.... nevím, co jiného říct. Stálo za to, dílo dokončit, až mi přijde, že je škoda ji používat. Asi bych se jenom kochala a hladila a obdivovala.. hezký zbytek víkendu. Jitka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Marti tak toto je prenadherne, wow padla mi sanka nad celou krasnou dekou a nad jej velkostou - nadhera, no raz sa mozno aj ja pustim do nejakej pre nas chi - nadhera...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Marti, je krásná. Kolekce Etchings je sama o sobě moc hezká a ty jsi z ní vytvořila krásnou deku. Pruh na zadní straně deky obdivuju, protože já bych se k tomu nedokopala, když to není vidět. Ty trojúhelníčky za první bordurou jsou moc hezký nápad a samozřejmě lem je úžasný. Meandry jsou taky moc pěkné, ale věřím, že při tvém parádním šití zvládneš i spoustu jiných vzorů. Na druhou stranu zase chápu, že nacpat takovou velkou deku pod stroj a snažit se o nějaké složité prošívání, může být nadlidský výkon.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. všetko už bolo napísané....je bezchybná, úžasná...nádherná a ja si prácu neviem predstaviť reálne, iba približne ....jak na katedrále...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Je nádherná. To muselo dát práce.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. dievčatá ďakujem za všetky tie milé komentáre, ste fakt úžasné ♥♥♥
    Janka: fakt to nie je občas zábava, narvať to pod stroj, a ešte pod malé rameno Berniny :) ale nič iné som neriešila kvôli tomu, že aj tak to vlastne nebude vidno na tom vzorovanom vrchu ... ja som povodne chcela pierka, tak to by som sa uštvala a potom by ma porážalo, že nevidno :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to úplně chápu. Taky jsem prošívala pírka na růžičkovou látku a vůbec to na ní nebylo vidět. Ale zákaznice si to tak přála prošít, tak jsem splnila přání. Ale meandry jsou vděčné a vypadají vždycky moc pěkně.

      Odstrániť
  10. deka je naprosto úžasná...super látočky, prešívanie, paráááda...tak ako všetko do čoho sa pustíš ;)natália

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Jéj to je nádhera!!!velmi je to v spálni pristane!pa pa ada

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Martičko, ještě musím jít sem k tobě, jak je krásně venku, tak na netu mnoho nevidm, tak mně nějak ušla tvá fantastická deka!! Je nádherná, luxusní, dokonale ušitá do každého detailu!!! Moc obdivuju deku i tebe! Okraj je třešnička na dortu! Ale máš krásný i spodek a muselo ti dát práci, abys udržela pruh dole v rovině s hořejškem! Prošívání krásné a ložnička s dekou je jako z exkluzivního katalogu!! Krásné letní dny, Marti!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ♥ naozaj ďakujem !!! ♥
    Dani: trafila si, nie vždy sa mi to vydarí, udržať ten pruh vodorovne s hornou stranou, tantokrát našťastie áno :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Marti, deka je perfektná. Pekne si sa vyhrala aj s možnosťou preloženia. Teraz vidím, že mám ľutovať, keď sa mi nechcelo na poslednej deke robiť oblúkový kraj, deke to dá úplne iný vzhľad.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Marti....nevěřícně zírám,velká krááása :-)
    S pozdravem Jitka

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Marti,deka je naprosto úžasná a byla by velikánská škodaa,kdyby jsi ji nechala ve skříni nedodělanou.Venda82

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Jsi moc velká šikulka, máš opravdu nádherný blog i věci, které šiješ, a je z toho všeho cítit takový klid a pohoda. Jsi fajn žena. monikaht

    OdpovedaťOdstrániť
  18. ach, naozaj ďakujem baby, ste pokladíky :) ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Marti...ozaj, srdiečka na každý mesiac už nerobíš? Ala

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Robím robím - teda budem robiť :) - najskôr som ale nemala filc na jún, a teraz už síce mám, ale nemám čas .... a júl sa mi vôôôôbec nepáči, ten budem musieť prerobiť ... tak to vyzerá, že ďalej sa pohnem až v druhej polovici augusta.

      Odstrániť
  20. ...teším sa a držím palce - poznám to, keď sa nedarí...Ala

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Musím napsat znovu, šotek mi tam napsal co chtěl :-))
      Nádherné, krásné a dokonalé ♥ Tvoje ušité kousky jsou všechny úžasné...Hana

      Odstrániť
  22. Táto deka je sen, neskutočne krásna!

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Tahle mi nějak unikla. Je překrásná.

    OdpovedaťOdstrániť