nedeľa 11. decembra 2011

Okno do snov

Quilt dávno sľubovaný dcérke ... ale poznáte to, musí prísť inšpirácia. Tá moja bola v časopise the Quilter. Pôvodne modrobiely quilt sa priam núkal prerobiť do fialových odtieňov. Veľa som zmenila,  prerobila, keďže quilt v časopise bol hádam z 10 modrobielych látok. Nemám žiadem program na navrhovanie a teda som aj veľa párala a prešívala, kým som nebola spokojná.
A to teraz som ☺

Farby a látky vybrala Danka, quilt som dokončila 11.12.2011 a má rozmer 144x214cm.








 V apríli 2012 sme Danke kúpili novú posteľ so šírkou 120cm, quilt je pre ňu ako stvoraný :-)
                                                                                 Marta

3 komentáre:

  1. Na tento quilt sa chodím dívať často...:-))) a aj sa na ňho chystám, len neviem kedy, snaď niekedy v zime. Je náááádherný.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada , že sa páči ... a som veľmi zvedavá na Tvoj, lebo som si istá, že ho vylepšíš a bude ešte krajší :)

      Odstrániť
  2. Si šiková!! Veľmi sa mi páči táto fialovo ladená deka :D

    OdpovedaťOdstrániť