sobota 8. augusta 2015

Aspen Frost

Príbeh tejto deky začal výhrou charm packu z kolekcie Aspen Frost u Denisky v Zebrapatchwork. Ušila som si z neho vankúše s výšivkami snehuliakov. Keď po čase ponúkla Deniska v obchode layer cake z rovnakej kolekcie v zľave za 18€, nedokázala som odolať ... Hneď som vedela, že z neho chcem obyčajnú, rýchlu, štvorčekovú deku. Nič nevymýšľať, len nájsť čas a ušiť. Len ten čas nejak nevychádzal...

Asi pred dvoma týždňami vyhlásila Ivanka (Bellet) z Mariny Quilt akciu na šitie deky pod názvom "Keď sa zima opýta, čo sme robili v lete ...". Išlo presne o takú deku, akú som ja plánovala z Aspen Frostu. Hneď som sa chytila príležitosti, veď v skupinke dievčat, ktoré sa navzájom povzbudzujú, podpichujú a hecujú sa šije tak krásne :)

Layer cake som doplnila štvorcami z bielej bavlny, aby deka dosiahla požadovanú veľkosť. Prišlo mi tam nakoniec priveľa bielej, tak som na biele štvorce povyšívala vločky. Deka pôjde k vankúšom a snehuliaci, vločky a nádherné žiarivé farby modernej zimnej kolekcie spolu pekne ladia.

A tak je to tu, mám deku ...a ďakujem Deniske za krásne látky, Ivke za príma akciu a všetkým šijúcim dievčatám za príjemnú spoločnosť pri šití :)


Látky: 1 layer cake kolekcie Aspen Frost od BasicGray pre Moda Fabrics, biela bavlna  Bella Solid od Moda Fabrics, výšivky vločiek od Ageless Embroidery
Rozmery: 147x196cm
Výplň: termolín 80g a mikroplyšová deka na spodok




Trochu detailov vločiek:




Prešívala som veľkými meandrami. Deka ostala krásne mäkká.


Štítok samozrejme nemôže chýbať :)


Mňa sa už zima môže pýtať, čo som robila v lete :)
                                                                                 Marta

18 komentárov:

  1. Ochhh, Ty už jsi hotová! No, páni, krásné!!! Ty vločky.... moc hezky si to vymyslela:))

    Já stále ještě sešívám top! Doma máme 33,5°C, venku 38°C! Ani nepočítám, kolikrát denně proběhnu sprchou...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Marti,krásná ....v tom vedru to nějak nedávám,zatím mám jen sešitý top:-)
    S pozdravem,Jitka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jitunko ďakujem! Dúfam, že trochu popstrčím, dobujem vyparenú energiu :)

      Odstrániť
  3. Pavli u nás bolo len 34 v tieni, dalo sa ... ale bývame v dome, ani cez deň nemám nad 30 a keď šijem, po večeroch, určite pod 27, takže to ide. Jedine som skôr unavená, predsa len cez deň sa tým horúčavám v práci nevyhnem :(
    Držím palce, ono ten Tvoj top zošiť dá asi 100 krát toľko práce ake môj, ale zato bude nádherný, naozaj jedinečný! Nech sa darí !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dokonalá!!!! Moc se ti povedla, perfektní doladění vločkami.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Marti, nááádhera! :-)
    D.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásná. Už top se mi moc líbil. Mám ráda čisté a jednoduché věci. Ty vločky tomu dodaly šmrnc. Můžu se zptat, co to máš za chlupatinu na spodku deky? Už jsi z toho šila? Vydrží to stejně jako látka?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Silvi na spodok dávam deku z Kiky, majú rozmer 150x200cm. Za 8-10€ ma vyjde lacnejšie, ako kupovať metráž. A na prikrývanie rozmer do 150x200cm akurát stačí. Šila som tak už viaceré deky - Herringnone Quilt, Josephine, Barcelona, Bellet deka aj Birdie Stitches a naozaj celá rodina tieto deky na prikrývanie milujeme ! Šije sa s toho celkom fajn, len pri strihaní je BORDEL :D

      Odstrániť
  7. Jednoduché čtverečky a kolik nadělají parády. Ten nápad s těmi hvězdičkami byl super. Deka je kouzelná a s těmi polštářky to bude krásná souprava..

    OdpovedaťOdstrániť
  8. A beautiful quilt! I especially love the embroidered snowflakes and the plush backing fabric. I can see this quilt be a favourite for snuggling under when the cold weather arrives.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Marti, deka je nádherná, dokonale čistá práce! Prošití je pěkné a výšivky naprosto luxusní!!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Marti, krásnou deku máš, ty výšivky jí moc sluší, krásné dny. Hana

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Deka je nádherná,výšivky miluju,o to víc se mi deka líbí.
    Zdena-krska

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásna...trochu tej zimy by teraz prišlo vhod :-) Ala

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krásna práca! Nielen táto! Obdivujem Vás aj ušité veci.
    sunocka

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Dievčatá ďakujem Vám všetkým, veľmi ste ma potešili :) ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť