nedeľa 6. marca 2016

One lovely blog award

V novembri 2015 ma Jana Dohnalová na svojom blogu poctila ocenením One lovely blog award.

Veľmi ma to potešilo, keďže Jankinu prácu naozaj obdivujem. Patchwork podľa mňa povýšila na umenie. V každom kúsku, ktorý vyjde spod jej rúk, vidieť trpezlivosť, kreativitu, lásku a nekonečný zmysel pre detail. Janka, ešte raz ĎAKUJEM! ♥

Toto ocenenie so sebou nesie niekoľko povinností:
1) Poďakovanie tomu, kto ocenenie udelil
2) Zdieľanie 7 vecí o sebe
3) Ocenenie blogov, ktoré sa mi páčia a chcem ich doporučiť ostatným čitateľom 

Jednotku mám za sebou a poďme na druhú povinnosť ... uff ...
  1. No ... som introvert, nerada o sebe píšem - a určite to nedokážem, keď musím :) Ale budem sa aspoň snažiť ... 
  2. Mojím najobľúbenejším predmetom v škole bola matematika :D Úžasná vec, keď sa dáte na patchwork - viem si všetko vypočítať sama, návody netreba. 
  3. Rada čítam, preto som ako malá túžila pracovať v knižnici - požičiavať knihy a čítať ... čítať ... čítať. Zaujímavé je, že som nikdy nechcela byť učiteľkou, ako väčšina dievčatiek.
  4. Nakoniec ale vyhrala matematika, logika, presné postupy a počítače a stala sa zo mňa inžinierka -  informatička. Touto prácou sa doteraz živím.
  5. Prvý patchworkový časopis som si kúpila v roku 1998 (mala som 26 rokov), ale šiť som začala až v roku 2009, keď moje dve deti podrástli. Predtým som vyskúšala decoupage, pedig a všetko, čo mi prišlo pod ruku. Vždy sa k tomu rada vraciam, ale šitie a patchwork ostali mojou srdcovkou ...
  6. V roku 2010 som k svojim záľubám pridala cestovanie. Zážitky z ciest zdieľam aj tu na blogu,  a asi v nich o sebe spontánne prezrádzam viac, ako v týchto krátkych siedmich bodoch.
  7. Milujem čaj, akýkoľvek, pijem ho naozaj viac ako liter denne.
Konečne sedem ... posledné dva body som vymýšľala 48 hodín :D
A aké blogy by som Vám odporučila?
  •  http://sewmesomethinggood.blogspot.sk/ - u Katherine obdivujem šitie  zo zvyškov - je naozaj majsterka v šití scrapových projektov! Nádhera, až rozum zastáva ...
  • http://lilienka.blogspot.sk/ - Lenkin blog ma doslova upokojuje - či píše o šití, o vyšívaní či o svojich cestách, všetko sa mi páči a cítim sa tam ako doma.
  • http://helenshomehelensworld.blogspot.sk/ - Helenkin blog je trochu iný, nie šicí - ona je veľmi všestranná osôbka - varí, pečie, háčkuje, vyšíva a čo mám u nej najradšej - tiež rada cestuje a nádherne o tom píše! A ešte aj krásne fotí, o čom môžem ja len snívať :)
Nakoniec som sa rozhodla preskúmať, ako sa ocenenie dostalo ku mne ... a keďže blogy, na ktoré som narazila, sa mi veľmi páčili, dovoľte mi podeliť sa s Vami aj o ne:

http://janadohnalova.blogspot.sk/2015/11/oceneni-one-lovely-blog-awords.html
http://cadouri-din-inima.blogspot.sk/2015/07/sharing-fabulous-work-of-fellow-quilters.html
http://susiessunroom.blogspot.sk/2015/05/one-lovely-blog-award.html
http://www.whimsandfancies.com/one-lovely-blog-award/
http://www.buzzinbumble.com/2015/05/cotton-steel-quilt-kit-giveaway-and-one.html


Ďakujem za návštevu a želám príjemné chvíle strávené na všetkých spomínaných, úžasných blogoch!
                                                                                 Marta

6 komentárov:

  1. Je príjemné dozvedieť sa niečo viac o šikulke, ktorej práce oči potešia, inšpirujú aj naučia :-) Len tak ďalej. Zabudla si však napísať, kde berieš energiu, kde sa dobíjaš...Ala

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Marti, děkuji. Taky jsem dlouho přemýšlela, co napsat, takže tě úplně chápu :). Početla jsem si a podívala na doporučené blogy. Děkuji za ně, protože jsem je vůbec neznala. A to se mi na této akci moc líbí - že se "seznámím" se zajímavými blogy, na které bych třeba jinak nenarazila.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Milá Martičko, ze srdce Ti gratuluji. Však Ty si to ocenění zasloužíš, jsi moc šikovná a tvoříš jen samé krásné věci. Jsem ráda, že jsem se o Tobě dozvěděla zase něco nového :-) Pa Hana ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Marti, nejdřív musím napsat, že toto ocenění víc než zasloužíš! Tvou práci nikdy nepřestanu obdivovat a moc ráda jsem si přečetla něco o tobě.
    A v druhé řadě musím velmi poděkovat za ocenění. Z tvých rukou si ho nesmírně vážím, je to pocta i závazek zároveň.
    Děkuji velice, snad nezklamu.
    Příjemný večer, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Martičko milá, je mi potěšením dostat ocenění zrovinka od Tebe. Tvoje deky jsou pro mě vyšší meta a velmi obdivuji Tvé nasazení. Velmi hezky ses rozepsala a početla jsem si. Překvapilo mě, že jsi informatička, to bych tedy netypovala :-) Na druhou stranu to vysvětluje Tvoji preciznost :-) Už jsem nakoukla na některé doporučené blogy a krása, těším se až si je všechny pročtu. Děkuji. Za všechno. A báječné dny k tomu, Martičko.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Thank you, Marta! The very best part about such an award is the chance to meet and make new friends. I love how these friendships make the world a warmer and friendlier place. Thank you for sharing your beautiful blog and talents with us and for making the world a friendlier place!

    OdpovedaťOdstrániť