nedeľa 22. júna 2014

Josephine

Na deku z Jozefínky som sa dlho chystala. Prvýkrát som šila z jelly rolky a tešila som sa na tú hru nostalgických farieb. Vzor sa mi tak zapáčil, že verím, že sa k nemu ešte niekedy vrátim, z inej kolekcie.

Deku dnes dostala moja  svokra na narodeniny - tak nech poteší a hlavne zohreje :)

Látky: jelly roll kolekcie Josephine od French General pre Moda fabrics a 3,5y yardáže z tej istej kolekcie
Výplň: 80g termolín a teplá mikroplyšová deka na spodok
Rozmer: 135x195cm






Nakoniec štítok s venovaním:


Krásny nedeľný večer všetkým !
                                                                                 Marta

20 komentárov:

  1. Marti, je skvelaaaaaaaaa :-) D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Marti už jsem žasla onehdá a žasnu stále. Překrásný vzor. Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Určite sa bude páčiť, urobí radosť a zahreje telo,aj dušičku. - Marta.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherná, miluji kombinaci barev a vzor!!! Ta musela udělat opravdu radost:-D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Marti, já nestačím valit oči. To je naprostá nádhera, přímo umělecký skvost. Měj se krásně Anny

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Deka je naprosto nádherná, obdivuju záda z termoplyše. Musela jsem trochu přemýšlet, kdo je "svokra" :). Když mi to došlo, tak tě obdivuji dvojnásob. Tchýně se má, že má tak super snachu.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Marti, červená nepatrí medzi moje srdcovky, ale v tomto podaní... Deka je úžasná.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Marti, vyřádila jsi se pořádně :-) je opravdu krásná ♥ pa Hana

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krása Marti a to věnování!
    Moc hezké!
    Pěkný večer, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ♥ ♥ ♥ ... ďakujem ... ♥ ♥ ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  11. hezký vzor a plyšový spodek je parádní! opravdu povedený kousek.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Deka je nádherná. Barevná kombinace úžasná. Provedení precizní. Alespoň jak to vidím na fotkách. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Marti.....nemam slov....naaaadhera.....strašne rada tu chodim.....neviem sa vynadivať na tu tvoju krasu....klobuk dole....super....:)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Práve túto kolekciu mám rada. Ako píšeš, nostalgické a navyše teplučké farby.
    Deka sa mi jedine páči, má zaujímavý vzor.:D Si skrátka šikuľka :D

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Baby, ja vám neskutočne ďakujem za toto povzbudzovanie, úžasne to nakopáva do ďalšej práce, aj keď už sa niekedy ani nechce !!!! Ďakujem vám ♥

    OdpovedaťOdstrániť