štvrtok 24. januára 2013

Lúka II. - hotovo

Dokončená ... moja zatiaľ najrýchlejšie ušitá deka (ono zas až tak veľa ich nie je ☺). Štítok som našila posledný - na 12. deň, odkedy som prvýkrát zastrihla do látky. Na 16. deň bude darovaná 14 ročnej slečne ♥ Nádherný vek dospievania -  nech je deka  dobrou ochrankyňou jej tajomstiev, radostí i smútkov ....

Vzor: Double Slice, a kto má záujem, môže ho vyskúšať podľa video návodu od Missouri Quilt Company
Látky:
kolekcia Meadow od Blackbird Designs pre Moda Fabrics
Rozmer: 
147x220 cm
Výplň:
vatelín 80g/m2
Quiltovanie:
na lúku samozrejme patria kvety, takže ma na prvý pohľad dostal kvetinkový vzor, ktorý som našla na blogu Ivory Spring.





Detail prešívania:





Do spodnej látky som zakomponovala trochu hlavného vzoru:


Na spodnej strane quiltovanie vytvára ďalšiu lúku :


Proste mojej neterke, krsniatku a úžasne šikovnej mladej slečne :)

                                                                                 Marta

24 komentárov:

  1. No mne keby niekto daroval takúto deku, ja onemiem od úžasu! Určite sa bude páčiť! Je nádherná a krásne poprešívaná!
    Aký hrubý vatelín si poušila, ak sa smiem spýtať?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Marika ♥, použila som 80gr/m2, pri tom rozmere a type prešívania by som si v súčasnosti na hrubšie ani netrúfla ...

      Odstrániť
  2. ďakujem:) ja idem tiež budúci týždeň prešívať 80g (v pondelok príde poštou), už sa teším:)
    a zasielam jeden link na deku, čo ma zaujala - jednoduchý vzor, ale ten quilt!!! Vážne nad ním uvažujem...:
    http://pinterest.com/pin/286119382548430069/

    hádam som to skopírovala správne...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veľmi pekná deka, a Tvoje obľúbené pierkove prešívanie (smerujem tam, ale po malých krôčikoch :) ), nádhera ... Ty čo si pierka predkresľuješ, či už ideš na voľno? sú krásne pravidelné ...

      Odstrániť
    2. Zlahka predkreslujem zakladnu ciaru okolo ktorej robim pierka naostro. Obcas si musim znackami (ciary,bodky.....)oznacit priestor,pokial chcem quiltovat alebo kde sa bude menit smer ci cely vzor

      Odstrániť
    3. hm, tak to uz je cisto profesionálny styl ... ja keby som chcela také rovné, musela by som nakresliť ... mas to veru nadherne, tesim sa , ako rozdas karty nabuduce :)

      Odstrániť
  3. Nádherááá, nádherá...zase obdivujem, najmä to ako to všetko dotiahneš do detailov. Predkreslila si si to alebo si išla na ostro? Pekný deň prajem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem moja ♥, prešívala som naostro, voľnou rukou ... od začiatku sa to občas na kvety ani nepodobalo ☺ ... ale to som nefotila ☻ ... a čím ďalej, tým to šlo lepšie ...

      Odstrániť
  4. Krásná deka a krásně prošitá. Obdivuji. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Smekám... překrásná kolekce, precizní prošití...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Marti ta deka je neskutocne krasna - nadherna... sikulka :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. dievčence veľmi pekne ďakujem, ste poklady, vždy potešíte ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ... je super ... romantika ako z filmu :-) ... no a to prešívanie, tým si ma dostala :-) ... myslím, že preberáš moju funkciu :-) D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem moja ♥, a len zo svojej funkcie nikde neutekaj, dokončíš dahliu a ja sa ticho skromne zaradím za teba do radu, nech ma veľmi nevidno ☺ veru, mám sa čo učiť ...

      Odstrániť
  9. Krásna deka, voľné quiltovanie ma bude vždy udivovať. Každá, ktorá vie takto čarovať so strojom má môj veľký obdiv. Renata

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tak já jsem tvou deku zady na blogu nějak přehlédla, psala jsem komentář v Galerii u B. a tady ne. Tak musím ještě jednou moc pochválit, protože tvé výrobky jsou vždy neobyčejně pečlivě a dokonale ušité. Deka je moc pěkná, barevně pro děvče velmi šikovně vybrané látky, podobné vzory miluji, štítek také poerfektní... S Martičko - prošití máš úžasně krásné, je to dokonalá louka! A ještě - i fotky máš moc pěkné!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ďakujem dievčence ♥♥♥... páčila sa :) Aďke zažiarili očká a hneď si ju dala na posteľ :) to bola pre mňa veľká pochvala ...

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Trochu oneskorene pisem,ale deka je NADHERNA...proste mas na to talent pa ada pekny dnik prajem

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Bomba. Je nádherná a to prošívání. Hned bych ji brala :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Dobry vecer, zabludila som na vasu stranku a neviem sa vynadivat ;) krasne prace! Momentalne hladam nejake informacie o quiltovani, lebo to mi robi najvacsi problem...vacsinou neviem napratat deku pod rameno a je s nou velmi tazka manipulacia, preto by som vas poprosila o radu, aky stroj pouzivate, pripadne nejaky postup quiltovania...kde zacat, ci si kreslit a pod. Vopred velmi pekne dakujem ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dobry den Katarina - na internete najdete kopu navodov i postupov, staci zadat do googlu alebo youtube výraz "free motion quilting", zakladom je vypnutie podavania a uvolnenie vrchnej nite a poctivy trening :) ... a samozrejme, pod rameno staci natlacitt vzdy maximalne pol deky (alebo existuju sijacie stroje pre quilting s dlhsim ramenom) a treba pouzit tensie vateliny, na hrubych je to volne presivanie velmi tazke az nemozne pri vacsich rozmeroch - ja mam Berninu Auroru 440 QE, rameno ma normalnu velkost, ale tento stroj ma laserovu patku na udrzanie rovnomernej dlzky stehu pri volnom presivani ... drzim palce, nech sa dari a trening prinesie uspechy. Marta

      Odstrániť