utorok 19. júna 2012

Ďakujem

Ďakujem dobrej dušičke Aďke, že si ma všimla a potešila milým ocenením:



Veľmi si to vážim, keďže s blogom len začínam a veľa vecí sa len učím. Aj to, čo toto ocenenie znamená, som musela vygoogliť ☺

Pravidlá hovoria:
Na svojom blogu nechaj odkaz na osobu, ktorá Ti ocenenie udelila.
Vyber 5 blogov, ktoré chceš oceniť - tieto blogy nesmia mať viac než 200 čitateľov - sledovateľov.
Svojim nominovaným blogerom zanechaj správu o ocenení ich blogu, aby vedeli, že ich chceš ocenit.
Potom vyves ocenenie na svojom blogu.

A tak s radosťou plním prvý bod a nechávam dole odkaz na Aďkin nádherný blog. Väčší problém mám s tým, komu posunúť toto milé ocenenie ... veď už ho všetky máte !!! ☺ Budem nad tým pracovať a priebežne to tu doplním ... dúfam, že takto to môže byť ☻

S radosťou posielam ocenenie "Najmilší blog" na tieto adresy:
http://ucrochetky.blogspot.sk - naozaj milý blog s nádhernými filcovými brošničkami a milými fotkami
http://veroniquedesign1.blogspot.sk/ - jemný a nežný, so srdcom a s úžasnými detskými dekami
http://handmadebymari.blogspot.sk - blog veeeľmi šikovnej krajčíročky a patchworkárky
                                                                                 Marta

2 komentáre:

  1. Gratulujem Maťka, zaslúžiš si to ...je dobre že si mi to pripomenula, dostala som ho od tej milej osôbky aj ja ale mi to nejak ušlo pre nedostatok času :-(( a zároveň si mi vyfukla crochetku...ale nevadí, ja si myslím že môže mať ocenenie aj odomňa nie?...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Maťka, ďakuje, ani nevieš, ako ma ocenenie potešilo. Leto sa ukázalo v plnom prúde a ja sa idem venovať výletom a prechádzkam, šitie na nejaký čas odstavím bokom...snáď sa počasie pokazí

    OdpovedaťOdstrániť