pondelok 11. septembra 2017

Onda d'amore

Čo znemená Onda d'amore mi len pred chvíľočkou prezradil ujo Google - Vlna lásky, po taliansky. Dokonalé meno pre úžasnú šatku, ktorá ma na prvý pohľad očarila svojou rozmanitosťou, jemnosťou, hravosťou a pritom jednoduchosťou. ... Kým ju nevidíte rozvinutú, nepoznáte ju :)


Návod: šatka Onda d'amore od Justyny Lorkowskej
Vlna: DROPS Nord svetlo béžová mix (07) 127g,  DROPS Nord svetlo modrá - hmla (08) 50g, DROPS Nord džínsovo modrá (16) 65g
Ihlice:  č.4
Veľkosť: cca 250x70cm


Nord je hrubšia vlna ako v návode a použila som aj hrubšie ihlice, preto som veľké vzorové oká nenahadzovala 2-3-4-3-2, ale 1-2-3-2-1.




Ak bude nabudúce, vyskúšala by som tenšiu vlnu. Nord je trošku hrubšia a asi preto je tá šatka dosť dlhá ale užšia cez chrbát - na tú spotrebu by som brala aj širšiu ... Alebo ja som privysoká :D

                                                                                 Marta

15 komentárov:

  1. Krása ... miluji modrou ..... a v kombinaci s béžovou je to nádhera!
    Jen nechápu, jak to všechno stíháš .... Napiš, co bereš! Chci to taky a hned :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milka ty si zlatá :) Ďakujem ♥ ♥ ♥ Momentálne mám rozšitú jednu kabelku Ethel a asi frčím na tom, že sa mi do nej nechce, a to mám ušiť dve .... tak robím všetko možné, len aby som sa im vyhla :D No ale asi už budem musieť, čas začína tlačiť ...

      Odstrániť
  2. Zase krása, Marti. Jak to čtu,tak to děláš stejně jako já, jak něco musím, tak se mi chce dělat deset jiných věcí :-) Ahoj ♥ šikulko ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To asi viaceré, len nemusieť :) Ďakujem Hani za zastavenie!!! ♥

      Odstrániť
  3. Стильно и красиво! Цвета прекрасны!🌺

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Marti, to je nádhera.U Justyny mně ani tolik nezaujal jako tahle barevna konbinace.Píšu si ho do pořadniku. Krásný podzim s pletením.Pavla

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Marti, to je nádhera.U Justyny mně ani tolik nezaujal jako tahle barevna konbinace.Píšu si ho do pořadniku. Krásný podzim s pletením.Pavla

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak som rada, že som trochu inšpirovala ... ešte by som odporúčala, tenšiu vlnu, predsa len je Nord už trošku hrubšia a tak mi vychádza, že preto je tá šatka veľmi dlhá ale užšia cez chrbát, na tú spotrebu by som brala aj širšiu ...

      Odstrániť
  6. Marti, šátek je nádherný, moc se mi líbí barevná kombinace . Jsi šikulka.
    Měj se krásně.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jani ďakujem ♥ Farby som vyberala na bežné nosenie vo všedný deň - k rifliam, a som s nimi aj ja veľmi spokojná.

      Odstrániť
  7. Marti, je opravdu nádherná a je v ní všechno, co mám ráda - obloha, moře, písek, vlny a jistě mnoho dalšího...
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Helenka presne tak ju kamoška definovala, keď som ešte plietla : pliesok a more ... Tak asi to tak bude ... Ďakujem!!!

      Odstrániť
  8. J.J. presne ako u mňa, ak niečo musím, tak si rozrobím ďalšie dve iné radôstky...
    Šatka úžasne farebne zladená a opäť krásna práca!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Gabika ďakujem! ♥ Som zvedavá, s čím pekným ty prídeš, dlho je u teba ticho ;)

      Odstrániť