streda 2. januára 2013

Šťastný nový rok ...

Milé moje viac či menej virtuálne priateľky ...

Ďakujem Vám že ste, za Vás čas v minulom roku, ktorý ste venovali mne a tomuto blogu, za každé milé slovko, ktoré ste mi napísali, .... všetky si veľmi vážim, každé jedno neuveriteľne povzbudilo, potešilo a vylúdilo úsmev ♥♥♥

Do Nového roka Vám želám veľa zdravia, bez neho to proste nejde, veľa šťastia, ktoré rozžiari úsmev na tvári, veľa lásky, ktorá zohreje srdce i dušu ... a veľa optimizmu, elánu a chuti pustiť sa do nových výziev a tiež trpezlivosti, aby ste všetko dokončili podľa svojich snov a predstáv ☺

A ku všetkému Vám prajem každý deň jedno objatie ... a svet bude krajší ... to dnešné Vám s vďakou a láskou posielam ja ♥



                                                                                 Marta

4 komentáre:

  1. :D aj Tebe Martuska vsetko dobre... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jej...krasne napisane!!!aj Tebe všetko len to najlepšie prajem...pekny den prajem ada

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem Martuška za nádherné prianie a prajem aj ja Tebe veľa nápadov a ešte viac zručnosti k tvoreniu
    aby som sa mohla aj naďalej kochať nad Tvojími nádhernými dielkami. Pekný večer prajem.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. trošku oneskorene - ale konečne v kľude sedím za Pc...
    Aj tebe všetko naj do nového roka, veľa tvorivých nápadov a síl a pokoj v rodine, na duši i v srdci
    ...a veľa času na nové projekty...:)

    OdpovedaťOdstrániť