streda 11. januára 2012

Pita

Hneď po Bell som sa pustila do ďalšej tašky, tentokrát už aj s vlastným prispením k dizajnu. V januári 2012 vznikla Pita - jednoduchá rýchlebežka na každý deň.




A už v máji 2012 so si ju doplnila o dámsku peňaženku 9x15,5cma malú taštičku Desirée, tiež Bellet Design.





Súprava je úplná a ja sa teším na jeseň, keď ju vytiahnem :)
                                                                                 Marta

2 komentáre:

  1. Martičko, celá souprava je krásná, prercizní! Je moc pěkná a neznámá látka, na podzim budeš "hvězda"! Přestože píšeš, že je kabelka jen taková "rýchlebežka", právě se mi tvarem i kombinováním moc líbí!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi pekná peňaženka :-) . Tiež sa mi páčia také originálne peňaženky. Nie len čisto biele alebo čierne. Navyše ako ti pekne ladí s kabelkou, to je paráda :-) . Ja mám čiernu kabelku a červenú peňaženku . Síce nie sú rovnaké, ale tiež sa k sebe hodia :-) .

    OdpovedaťOdstrániť