nedeľa 15. januára 2012

Lili

 
Moje očarenie svetom kabeliek nemalo konca kraja a v januári 2012, hneď po Pite, vznikla Lili - Bellet design Allison, pre modelku Danku. A už samozrejmosťou bola malá Desirée k nej :)
Látočku som objednala v zľave, keď som objednávala látky na Bell. Dve látky z kolekcie Weekends dizajnérky Erin McMorris navrhujúcej pre FreeSpirit, z každej pol yardíka. Aj som sa zapotila, kým som na hlavnú látku Lili natlačila. Ale keď som uvidely výsledok, bola som šťastná, že som látky objednala a využila ich práve na túto kabelku. Pre mladú dámu ako stvorená ...



Rovnakú Desirée dostala aj Dankina kamarátka Leika, teraz sú na tenečných súťažiach s Dankou ako dvojičky :)



                                                                                 Marta

1 komentár:

  1. Skutocne nadherna Allison aj Desiree, tie latky si skombinovala fakt perfektne, nadherne vypracovane, kraaasa!!!

    OdpovedaťOdstrániť