štvrtok 29. decembra 2011

Bell

V decembri 2011 som objavila Bellet, Marínu a svet kabeliek a tašiek. Svet jemných zahraničných látok a úžasných farieb. Odvážila som sa a objednala prvé látky z Hawthorne Threads. Nádherné látočky z kolekcie Rendezvous od designérky Khristian A Howell. Hneď, ako došli, som s Bellet ušila prvú tašku, ktorú som na počesť Ivanky nazvala Bell.




 Neskôr k Bell pribudla i peňaženka, takisto moja prvá. Chytilo ma to ... a zatiaľ nepustilo :)



                                                                                 Marta

2 komentáre:

  1. To je překrásný set! Jsem tu poprvé, tak nic nevím, ale máš někde shop? Iri.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za pochvalu Iri :) Obchodík nemám, takže ani nehľadaj. Popri zamestnaní a deťoch stíham šiť len zo záľuby ... a pri tých našich zákonoch, to by som skôr prerobila ako zarobila :) Ale ja by som ani viac ako je momentálne na Slovensku 500€ rocne - neprevidelný príjem nepodliehajúci zdaneniu - nestihala. Ale predpokladám, si z Čiech, ak by si chcela, viem Ťa odkázať na šikovné dievčatá v Čechách, ktoré majú obchodíky a také niečo ušijú Ti ušijú bez problémov a nádherne ....

      Odstrániť