piatok 11. mája 2012

Ako ide čas ...

... tak sa človek učí nové veci. A tak som sa v jeden májový večer učila zakladať blog kvôli jednej šikovnej dušičke, ktorú som chcela potešiť komentárom.

S jedlom rastie chuť, a  keď som už teda bola zaregistrovaná v službe Blogger, prečo si neskúsiť aj vytvoriť blog? Len tak, aké to je ... No a som tu a hoci už niekoľko rokov mám vlastnú stránku o mne i celej mojej rodinke, možno občas niečo prihodím aj tu. Veď je to fajn, učiť sa, skúšať a potom sa vytešovať, čo som dokázala ☺

Takže všetko, čo nájdete uverejnené s dátumom pred týmto článkom som dopisovala teraz. Všetko ostatné staršie nájdete na mojej domovskej stránke.  Nie len zo šitia, ale aj decoupage, pedig, vyšívanie, háčkovanie .. ja som asi zakopla o všetko, o čo sa zakopnúť dalo ☺
Niektoré techniky som vyskúšala a nechala tak (maľovanie na hodváb a tričká, encaustika, fimo), iné ma chytili a nepustili ako aj šitie, patchwork a tildy. Výslodkom je, že sa doma večne o čosi potknem ☺

Som teda tu a teším sa ... na všetky nové veci, ktoré ušijem a podelím sa s Vami o ne ...na všetky inšpirácie, ktorými ma motivujete a potiahnete ďalej, keď sa mi už nechce ... na všetkých nových priateľov, ktorých som ešte nestretla ... ♥
                                                                                 Marta

2 komentáre:

  1. Jeej...prekvapko :-). Vítam Ťa na novom blogu. Maš ho nádherný taky veselý. Prajem veľa pohody
    a potešenia z neho :-) Tak sa už teším na Tvoje príspevky, veď Ty tvoríš nádheru ja, aj ostatné šikovnice mame zase čo obdivovať.
    Pekný deň prajem M.

    OdpovedaťOdstrániť