utorok 7. apríla 2015

Sofie

Moja nová taška na Prague Patchwork Meeting 2015 ...

Látky: kolekcia Favorite Things od Gerri Robinson - Planted Seed Designs pre Red Rooster Fabrics, česká  bavlna vo vnútri
Rozmery: šírka pri dne 39cm, šírka dna 9,5cm, výška 41cm, po prehnutí výška 29cm
Design: Bellet Design 2013


Na zadnú vonkajšiu stranu som si doplnila príručné vrecko.  Krátke uši som robila vlastným postupom a som naozaj spokojná, vydarili sa ...


Ak bude taška poloprázdna, bude z nej kabelka.  Úchytky na popruh som posunula vyššie. Bála som sa, aby sa taška prehnutím veľmi nezmenšila. Ale je naozaj veľká, možno ani nebolo treba. Po otestovaní v Prahe budem vedieť :)


Vnútorné vrecká.


Keď vyšlo slniečko, neodolala som veselej slniečkovej fotke ...


Dovidenia v sobotu na PPM :)
                                                                                 Marta

13 komentárov:

  1. Marti,moc se Ti povedla.....je super
    Taky se chystám na PPM,ale ještě nevím zda v sobotu či v neděli,tak si hezky Prahu užij:-)
    S pozdravem,Jitka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásná ..... a z Prahy nezapomeň dovézt fotečky.-))))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Marti, je to nádherná kabelka a krátke rúčky su úžasné, nepodelis sa s nami s návodom?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Марта, сумочка просто очаровательная! Ждем фото из Праги! Прага весной - это просто сказка!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Marti, moc se ti povedla. Ta kombinace džínoviny a modrých květů je parádní.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Martičko taška je kouzelná ..přeji Ti šťastnou cestu do Prahy a krásné zážitky♥

    OdpovedaťOdstrániť
  7. dievčatá ďakujem :) návod na uši je na fb v komentároch k Sofii, taký rýchly, potom poprípade urobím presný, vlastný - strihnem si ďalšie ušká :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Marti, Sofie je fakt kočka! Dokonale vypracované venku i uvnitř.
    Přeji hezké odpoledne, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Marti máš ji přenádhernou. Jako z módního katalogu. Máš prostě cit pro materiál a barvy. Krásná prácička :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ...krásna a postup na uši určite využijem...Ala

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Marti, je nádherná,víkend má být krásný, tak si pořádně užij PPM:-) Krásný víkend.K.

    OdpovedaťOdstrániť