streda 8. októbra 2014

Independence Trail II. - prvý quilt hotový

Po roku a pol  som vytiahla zo skrine dva dvojičkové topy trojuholníkových quiltov a dorábam ... Prvý quilt je hotový a druhý by mal byť do konca mesiaca.

Vybrala som jednoduché prešívanie asi 1 cm od švu, lebo sa mi páči :) Ale jednoducho to len vyzerá. Prešitie meandrami by som zvládla bez fodričiek na spodku - pri tomto type krížených švov som sa tomu ani pri najväčšej snahe párkrát nevyhla.

Látky: kolekcia Independence Trail od Minick & Simpson pre Moda Fabrics,  česká bavlna na spodok
Rozmer: 141x203cm
Výplň: termolín 180g/m2



Predchádzajúca deka mala cez 160x220cm, táto mi teraz pripadala maličká. Ale kým som doprešívala, ten blbý pocit ma prešiel :)


Nie všetky rožky sú dokonalé, nie všatky stehy sú rovnaké - nemám preto z deky menšiu radosť ...  je moja a krásna. Kedysi som pred touto "americkou" farebnou trojkombináciou mala rešpekt, doslova sa mi nepáčila. Teraz ju milujem a pripadá mi skôr tradičná ako americká .. a veď biela, modrá a červená sú aj slovenské farby :)





Neodpustila som si ... možno raz niekomu pripomenie jeho korene ...


Teraz chvíľu oddych a potom s chuťou do druhej dvojičky :)
                                                                                 Marta

10 komentárov:

  1. Wooou, je krásna...tie nepresnosti pri quiltovaní svedčia o ručnej praci, mam to tiež rada. Ahoj.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásná deka, moc se ti povedla a nepřesnosti... vždyť je to ruční práce - to je na ni krásné, dokazuje, že nejsi stroj :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak mě připadá dokonalá. A je moc krásná. Krásně ušitá a z krásných látek. ..... a červená, modrá a bílá je i česká trikolora.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem ♥
    Vidím, že na to máme rovnaký názor - malá nedokonalosť tomu dáva dušu a krásu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Marti, je moc pěkná a já mám tyhle barvy ráda. Jsi šikovná :-) pa Hana

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Marti, veľmi vydarená práca. V takomto podaní to vôbec nepôsobí americky (vyhla si sa ich vlajke, ktorá vie"špatííť" inak moc krásne látky). Typ prešívania je zvolený ideálne. Doviedla si ma k výčitke - trojuholníky mám narezané už viac ako rok, ale...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ďakujem dievčatá ♥
    Janka, myslím, že si to presne trafila, áno - ani nie farby, ale tá ich vlajka, to nemusím !!! Konečne som sa pochopila :) Vďaka ...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Marti, ujišťuji tě, že to jednoduše opravdu nevypadá - krásná a precizní práce.
    Přeji hezký víkend, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ZAse na jedničku!!!
    P.S.
    ty nedostatky, kdyby jsi na ně nenamířila objektiv, by nikdo neviděl a ani nehledal:-)! Ty jsou jen důkazem, že se jedná o ruční práci:-))) A u té se nedokonalosti naopak cení! Jukni na Gees Bends a pak se uklidníš:-D

    OdpovedaťOdstrániť